Wednesday, September 14, 2011

maa takaful

T50327E
ISMAIL BIN MASRON
019-2707450
mael800@gmail.com


Salam semua,


Misi saya adalah untuk menyebarkan maklumat takaful kepada rakan-rakan, kenalan dan orang ramai. Saya amat yakin bahawa produk takaful adalah sangat baik dan amat perlu dimiliki oleh semua insan.
 


Pada saya tiada produk kewangan yang seunik produk takaful. Tiada produk kewangan lain yang sehebatnya. Tiada produk yang dapat membantu anda ketika dalam saat anda sangat memerlukan. Ia memberikan anda keyakinan dalam menjalankan aktiviti harian dan ketenangan bahawa anda dan keluarga telah dilindungi. Percayalah, ia memberikan anda suatu “kebebasan” untuk menumpukan seluruh perhatian terhadap tugas, ibadah dan tanggungjawab anda.

Namun, masih ramai yang was-was dan kurang yakin terhadap syarikat takaful. Mungkin kerana kurang maklumat mengenai produk, produk yang terlalu banyak di pasaran, cerita yang tidak tepat dari rakan atau penjelasan agen yang mengelirukan. Oleh itu, mereka tidak mahu membazirkan wang titik peluh terhadap sesuatu yang mereka rasa merugikan.

Ramai juga yang menyertai skim takaful tetapi tidak tahu apa yang mereka bayar dan faedah apa yang didapati. Tidak kurang juga yang tidak sedar apa yang dilindungi dan apa yang tidak. Maka, ramai yang tidak menuntut apa yang boleh dituntut dan ramai pula yang mahu menuntut apa yang tidak boleh dituntut.

Maka adalah menjadi tugas saya untuk memberikan bantuan kepada yang memerlukan, menyalurkan informasi, menguraikan kekusutan fikiran disamping menawarkan produk-produk
 MAA TAFAFUL yang hebat dan unggul kepada yang mencari. Yakinlah, produk-produk MAA TAKAFULadalah unik serta memenuhi citarasa keperluan anda sekeluarga.

Terima kasih.

Sila SMS atau Emel untuk rundingan percuma dan servis yang terbaik.

Sila SMS atau Emel fakta berikut untuk quotation percuma:

Nama:
Tarikh lahir:
Pekerjaan:
Jantina:
Merokok (Y/T):
No H/P:
Alamat:
Bajet untuk takaful/insurans:

0 comments: